home sweet home!

Sitter nu hemma på rummet, eller ja egetligen Johans rum eftersom han inte har kommit hem än och min kära lillasyster har tagit mitt rum. :/ men mamma lovade att jag skulle få vardagsrummet när Johan  kom hem, haha , naaajs :D

Shoppning med mammsen idag då! Fick lite juklappar handlade och även en tröja till mej :D Bonus blev att jag fick gå på gratis bio också ! Elsa ville nämligen se Lassemajas detektivbyrå  vilken halnldar om två barndetektiver ( kanske har du sett lassemaja som julkalender? ). menmen rolig barnfilm , men skulle hellre velat se på madagaskar. imorrn kanske? :D

Umgicks mej Josefine senare på dagen. Vi satt och nördade sönder bonnespel på datorn ;D haha. Känner också att jag blev sögen på att fiska nu när jag är hemma, men det får ju vänta tills sommaren, palla pimpla. :Pmy fish! :Dbild från i somras :) fina fisken direkt från sjön !


Kommentarer
Postat av: Becka

sögen? anna du har varit hemma i en dag och du är redan förstörd :P det heter sugen :P

2008-12-21 @ 14:59:15
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: josse

AH, fiska vore! dra å drit.. inte töligt bonnespel heller, jag lär köpat snarast! ska önska mig i julkapp!

2008-12-21 @ 23:21:39
URL: http://djousen.blogg,se
Postat av: Anna

hehe du får höre mej när vi träffs i frövi, Becka! :D

lätt att viska sitta o nörda bonnespel, josse xD

2008-12-22 @ 10:28:56
URL: http://annamolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0