Pepparkakor

Julafton är i morgon och alla julklappar är inköpta, för min del iaf. riktigt sköönt. Tycker synd om alla som måste in i julrushen nu i sista minuten. Det är ganska frustrerande när man märker att det man tänkt köpa till någon inte finns kvar längre. Det har man varit med om några gånger, men inte iår ;)

det har gått väldigt snabbt sista tiden faktiskt. Det känns inte som att det ska vara julafton imorgon, jamenar vart är snöööön?!? :(     Ja, inte hemma hos mej iaf .  Hoppas bara på att den hinner komma tills imorron. :)

så vad gjorde jag igår? först stan med mamma och handlade de sista klapparna. Och sen bar det av hemåt till papparkaksbakning med Josse. :) åhh gott blev det !! Efter lite julbak känner an att den stora dagen börjar närma sig iaf ;)

 


Nu ska jag gå och vara social med min familj :)
pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla snö är hemma hos mig! :) fast all is oxå för man håller på och slår ihjäl sig så fort man går ut :/ <33

2008-12-23 @ 14:41:29
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe okej, fusk.. :P <3

2008-12-23 @ 19:49:44
URL: http://annamolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0