´dans

vi körde dans då då, på träningen alltså. väldigt bra, då jag är så himla bra på att kordinera saker som jag gör... eller INTE!! men det var lite kul iaf, råkade dock sparka nina i huvudet. ine så lyckat, menmen :P

iaf, tror att snubben som visade oss dansen jobbade på lindeskolans dansgymnasie, fickden känslan iaf. vi lärde oss snabbt tycker jag! jamenar det är ju judo som vi i vanliga fall sysslar med så man kan ju iten förvänta sig storverk! ;)

sen blev det att laga mat med caroline! gudar på att laga mat, skojja inte! riktigt gott blev det somsagt. kanske skulle  man valt HR ist för NV ;) nejdå. vi lagade en fin wok med ris. provade den där "bag an´ boil" eller vad det nu heter. lite specillt sätt att koka ris på men det funkade.

vad blir det imorron då? ja, (skola förstås!) örebro med amanda står på listan. blir att ta halv 4 tåget in till staden för att hitta en fin jacka till amanda, jag skulle också vilja ha en ny. men får se hur det blir med det.

men men får cp på min mobil nu, så ska gå å lägga mej innan jag slår sönder den ! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0