End of the week

Var ju en helt vanlig skoldag idag. så eftersom att det är fredag så ringde klockan tjugo i sex. Morgonträning! Hinderbana, HATA, HATA! Är ju sämst på den så det är klart jag inte tycker om den. Men men det kan ju inte alltid vara som man vill. ;)

Skön stämning i klasssen idag. Kan det bero på att vi har långhelg? ja, kanske det kanske. Studiedag på måndag ju! Men somsagt alla var jätteglada, så fastän jag var en smula trött så vart man glad. :)

Hem med tio i tvåbussen. Vilade ett tag, vilket var behövligt. :P Sen bar det av till tempo och handla tacos grejjor. maaaaaaaat :) Jag och Carro vandrade vidare hem till henne och lagade en god och välbehövlig lunch. Mycket gott!

Filmtajm! Till pressbyrån och hyrde en RySarE Brrrrrrrrrrrr... :S Läste på baksidan och den verkade bra! Årets rysare 2007 ffs! Hem till Viktor och där samlades vi (Carro, Nina,Emelie,Frida, Viktor, Mårten, och så jag förstås) för att sitta och skrika till filmen. Jag vart riktigs skraj en gång! Det var dock när Carros mobil ringde :P Annars satt vi typ och skrattade igenom hela filmen, haha. Den hette "The Signal" btw.
Asså helt sjuk film. Dom dödade varandra typ 6 gånger men de fortsätte leva sen -->           

Ska sussa nu :) hoppas jag inte får några mardrömmar ;P

Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0