fit for fight!

Hej,
Har nu precis kommit hem från judohallen. Gick dit med Frida och körde MAQen. Kommer kännas i armarna imorgon, men det är det värt. Behöver lite mer styrka i dem, är ganska klen faktiskt. :P Var kul att köra lite då jag inte tränat på hela helgen. Det var ganska många där och tränade idag. :) Peter visade mej hur man skulle köra boxning. Han tittade först på när jag och Frida körde och insåg väl att jag behövde lite hjälp. ;) Så jag körde rak vänster och högerkrok, nu har jag tränat upp dem så nu är de inte att leka med ;) eller ja det trodda jag iaf. Boxades med Danielle och fick spö. menmen


Peter bjöd på fika efteråt också. Mycket gott! Det var faktiskt hans fru och barn som bakat sockerkakan åt honom på fars dag. Det var alltså värt att komma dit och träna! kakor tackar man ju inte nej till menar jag! ;)


Nej men nu ska jag ge mej ut i köket och laga en härlig middag till mej själv. Det kan jag vara värd tycker jag!


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0