Film

Vad har jag gjort idag egentligen? jomen jag gick upp vid halv ett. Blev en sen kväll med Sex and the city the movie, och narnia prins caspian. Två bra filmer, gillade narnia mest. kan det kanske bero på att jag såg serien när som gick på tv när jag var liten..? :P Det var min höjdpunkt i veckan när jag var liten. :)
aslan
Aslan, lejonet i Narnia <3 söt


Var och tränade aroebics senare på dagen med Becka och Frida, sen så stötte vi på Emeli i hallen också.. ;) jaja så vi  körde på bra tycker jag! bra jobbat tjejjer!      ... men det var ju lite svårt när hon som höll i det var superspeedad. :P

nu sitter jag här och har hittat en ursäkt för att inte gå på GYO-dagen imorgon.. eller ja, jag måste faktiskt träna specialidrott eftersom det är lag-SM nu i hegen. men ska nog in en snabbis til skolan på efetrmiddagen iaf ;P
 

Anna(Molkom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0