freezing cold

hej!
kyligt ute idag. det känns att vi närmar oss vintern nu! kallt väder och tjockare kläder kommer fram ur garderoben. Fick användning av min halsduk som jag köpte i fredags i örebro. spec på morgonen, till skolan efter det. käkade i matsalen sen bar det av till badhuset. På gympan hade vi lite "lekar" i vattnet och sedan livräddning. eller ja, man skulle hämta upp en kompis som satt på botten :P

menmen, tänkte att jag skulle berätta lite om helgen. :)

på fredagen var jag somsagt in till örebro med becka och frida. mkt trevligt tjejjer! Köpte inte så mkt, men fick mej en vit halsduk från HM och ett på sockor därifrån också.
 
 hittade även dessa snygga mössor ;) men dom lämnade vi i affären ;P

Girlsnight
på lördagen kom några tjejjer i klassen hem till mej och becka. hade massa härlligt tjejjsnack! ska göras om ngn gång! <3
 
 love yaa girls!


på söndagen var jag ute och gick promenad, skööönt! var ute i kanske 1,5 timmar. :) sen var jag och tränade aerobics också. bex, amanda o frida var också med ;)  det var ju lite ändrat i schemat också  så man kunde ju typ inte en enda rörelse. :P menmen iaf vi hade skojj

Och till helgen blir det finland, wish me luck!
PuSS

Kommentarer
Postat av: becka

snyggt du har gjort med bloggen :) lycka till ;) kommer heja på dig <33

2008-11-18 @ 12:24:06
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0