Örebro ;)

var in till skolan endast en kort stund idag och räknade lite matte. Sen var det bussen in till Örebro som gällde! Men varför skulle min klass in dit då? jo, det var universitets mässa nämligen. Mycket intressant att få information om universitet ju, om man vrt vad man vill göra efter gymnasiet. Det vet dock inte jag, så jag gick mestadels runt och plockade på mej pennor och käkade upp allt godis ;D skäms gör jag inte! Everyone did it! ;D

mycket gott var det och mycket kul! :D




     GodAste BuLLen                          Emelie och Jag, lite förvridet kort,
                                                               kunde vinna PriS på fulaste kort ;)



Puss
Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0