tisdag= DHW

Desperete House Wives idag då! :D Satt hemma och tittade på den underbara serien med Becka. Gillar den för att det är kul att se att det finns folk med jobbigare situationer i lvet än vad jag har. :)

Innan jag satte mej o slappade framför tv-skärmen så var jag faktiskt duktig och pluggade ett tag. Men asså jag har ju faktiskt prov snar menar jag!! Stort ärdet också . menmen har ju valt det själv så! ;P Pluggade som sagt, först hos carro, sen vandrade jag och Becka vidare till Frida. Där satt redan hon och Viktor och hade läxböckerna i knäna. Vad? är lärarna helt hysteriska och ger alla klasser mycket att göra? Ja, det kan man ju undra. För min del så beror det nog bara på dålig planering. ;P

Nu ska jag sussa :) nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0