twilight

hej,
började gårdagen med att jag inte fick köra hinderbanan på morgonträningen. Synd! xD
men dagen blev bara bättre. :) var in till örebro på kvällen och såg på bio med becka och frida. twilight är den nya vampyrfilmen som handlar om bella och edward som blir förtvivlat kära i varandra ;) hur ska det gå, de lever ju så olika liv. men filmen var bra. satt och åt popcorn till. becka satt mest och dreglade över sina då hon hade blicken fäst på robert pattinsson hela filmen ;) haha


(gammal bild)

menmen vad blir det idag då? ja, jag måste städa iaf :/

men nu ska jag ta ett bad :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: becka

haha.. jag hade iaf lite paus i dreglamdet eftersom jag var tvungen att behärska mig från att gå coh strypa tjejen som satt och försökrde filmen.. ;) <3

2008-11-29 @ 15:28:32
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: Anna

haha så sant så sant ;)

2008-11-29 @ 19:51:09
URL: http://annamolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0