Helgen

körde ett riktigt bra spinningpass med Carro imorse! Vi har blivit så duktiga på att träna ( allihopa ) tycker jag. Kan för övrigt sammanfatta min helg att på fredagen så tränade jag, spann med Becka bland annat. På lördagen var det Gävle och norrcup som gällde. träffade lite molkomsfölk där som skulle tävla :) trevligt! Jag följde bara med för att ha någonting att göra och det blev ganska kul, eller ja jag tycke ratt det är kul att se på judo ;) hehe

Kom hem på lördagen  och då tog vi ( jag, Becka, Jonas, Carro och Philip) en lite kvällspromenad) :) sen drog vi hem till frida och drygade med henne ;) moahaha. Jonas var som sagt i frövi i helgen en kompis till Becka från Borlänge.

Imorrn blir det nog morgonpromenad om jag orkar haha det gör jag nog inte :P det är matlagningsdag imorrn oxå!  
                                                 
                                                            på fredag

Natti / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0