ledig imorrn-nästan

ska in till morgonträningen imorrn, skönt att vi bara har medecinboll,soooft :)  Ja har bara en lektione imorrn också, det är skönt det med, men ändå kommer jag inte att vara från skolan förrens halv 2 tåget går. ska nämligen ut och gå lindesjön runt med carro och troligtvis becka :)

Helgen då? Gävle på lörsdag, ska dock inte tävla men heja på de som ska det. det kommer att gå bra , eftersom det är j jag och frida som följer med som coacher! hehe ;0    

menmen håller på att banta förfullt! ska ju ner till sm , eller ja, jag har ju inte så mycket att ta ner nu :P men jag saknar cocacola :( men vi ska ha en dejt efter invägningen :) yummy!

Kommentarer
Postat av: becka

haha! cocacola, typsikt dig Anna ;) <3

2009-02-06 @ 09:18:13
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: Just me

Tja! Gud vad den där coca colan såg underbar ut! Tänkte påminna dig också om att det finns en ny msn version, "version 2009" - väldigt smart. Ladda ner den och mobba Becka att hon är efter sen :P hihi

Ha det bra! Kram Mickis alias "Mimmi"

2009-02-06 @ 11:46:44
URL: http://progressthroughlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0