Lov

Känns skönt att vara hemma, väldigt slappt bara. Men skönt ändå. Idag har jag inte gjort alls mycket, pluggat lite, spelat mafia wars på datorn, varit hjälptränare på judon och tränat själv. Kul att få träna lite med Tom och Elin, det var länge sen! Men det var bara vi tre på träningen så vi körde lite teknik och sen lite randori. :P Och sen hann jag också spela lite kort med pappa ;) hehe. Imorron tror jag att jag ska ta en promenad här hemma, skönt att komma ut och röra lite på sig :) Sen ska jag faktiskt vara hjälptränare imorrn också ;P

menmen nu är jag ganska trött och funderar på sängen.
 

Fin bild i somras :) Min fiskesjö ^^,

//Anna

Kommentarer
Postat av: Duvet

tjenispenis ! hoppas du har haft en super najs vecka i Frankrike. Hoppas även att du är tjock och go så vi kan klämma på dig. här är för lite kärlek. höhö. Okej ärligt lite uppdatering från Estland:

Ehm ingen vann eller jo Julia men ingen från JG. vi suger eller rättare sagt dom gör ! jag fega ur you know. Kollar man ut genom fönstret är det lätt att tro att vi är på nordpolen, det går seriöst inte att ta sig fram (på ett bekvämt sätt)

hhehehe höresssss på Onsdag. hälsa NINA

2009-02-28 @ 20:18:15
Postat av: josse

åh, längtar till sommarn!!! då blir de fiska hela nätterna långa med våra fina elmotorer :) GÖÖÖÖÖÖTTT

2009-03-04 @ 00:25:51
URL: http://djousen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0