brunt - snart svart (mayby)

Ja, nu har jag haft mitt bruna bälte i över 4 år. Det har alltid varit mej troget och aldrig vänsterprasslat med någon annan. Men snart är det dags att byta ut det mot en ny färg (förhoppningsvis). Jag och min trogna vän Becka ska nämligen träna kata på onsdagsträningen, inför graderingen till det svarta bältet. Hoppas nu bara att det kommer att gå bra :S men det är det bara att hoppas på :)

Det kommer att bli en egen JG-gradering för enbart judogymnasiet. Det är väldigt skönt ! Det är troligen Peter Martin som kommer att kolla på våra graderingar.

                                  <3

god natt, Anna

Btw. så håller dom på att ta bort judorummet ! ! :/
vi ska ju få ett nytt, dock mycket mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0