lördag

idag gick jag upp klockan 8 för att äta frulle. :) Lite tidigt att gå upp på en lördag, kan tyckas, men det är full fart i judohallen pch träningen började klockan 9. 1,5 timmars pass och ganska skönt första pass.      Förresten pinsamt att jag glömde mitt bälte, eller jag vet inte om jag glömde det eller om något tog det i hallen. :/   sen bar det av hemmåt för att äta spagetti med köttfärssås. Sov typ en timma också .:P hehe.

sen hade vi ett två timmarspass framför oss. Jooobbigt :P men jag, Becka och Frida gick till hallen (halv 3). långt pass så att säga. menmen. Nu sitter jag här och Elin gick för en stund sen. Kul att träffa henne igen ^^, Det var ju ett tag sen.

Film ikväll! Det blir harry potter och den flammande bägeren ( tror jag).

Bye / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0