Sagan om ringen

Maraton igår då! kom upp lite sent idag på grund av det. ;) Det var jag, Nina, Mårten, Frida, Viktor, Becka och Joel som nördade. Vi började ungefär vid 10 och såg första filmen. Sen gick vi och handlade lite mat, jag köpte en STOR baugette. och mätt blev jag också :P sen tittade vi på andra filmen, saga om de två tornen. Då var alla lite lagom trötta, så för att vi skulle vakna till lite så drog vi till judohallen och spelade lite fotboll. vi körde killarna mot tjejjerna och lagen var jag, Becka, nina och Frida mot Viktor, Christian och Fagerhill. och gissa vilka som vann... ;) Jag, Frida och Nina körde lite
volter när de andra gick in till gymet.



Back to Joels place och vi satte igågn att se den sista filmen vid 9. Den är ju 4 timmar och en kvart så... Sista delan av filmen satt vi typ och snackade igenom :P menmen.. Vi får väl ha starwars maraton ngn gång oxå... :)

Nu ska jag plugga lite :/ måste göras ...

hejsvejs Anna

Kommentarer
Postat av: becka

haha hade riktigt skoj.. helt lkart, star wars nån annan helg ;)

2009-01-18 @ 20:59:40
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0