sovmorron

hade sovmorron idag. Dock ringde carro flera gånger på morgonen, så att jag inte riktigt kunde sova ordentligt. menmen allt kan inte riktigt bli som man tänkt sig. Carro missade ju bussen pga en mössa som hon hade här hos mig och Becka. så kan det gå. så hennes morgon var ju inte heller perfekt. :P

två lektioner var allt jag hae in skolan, ingenting som var så jätteansträngade vill säga. Becka var duktig och sattt och pluggade till spectaxin kom. good girl! ;) höll praktiskt taget på att dö på specen idag! Nina och Frida har uppfunnit en mördarbana! shit, inte att leka med.

jag och Frida tränade på nossov idag också btw. :) blev riktigt bra tillslut.

morgonpromenad imorrn? kankse... om jag orkar xD

Nu är det sängen som gäller,,, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0