Singstar!

Idag så sjöng vi singstar, igen! ;) väldigt populärt just nu, men det är väl inte så konstigt. Det är ju så KUL! ja, det började iaf med att Mårten ville käka tacos. Vi samlade ihop ett hungrigt gäng bestående av Mårten, jag, Nina, Viktor, Frida, Philip och Joel. Dessutom kom Rebecka hem lite senare, så hon var också med och hade trevligt. ;) Gott blev det också! :D käkade och sen gick Nina och Viktor och hämtade singstar.

Och så satte vi fart och sjöng ABBA-låtar. take a chanse, take a chuck-a-chans chans. ;) Hehe  menmen det blev till sist så att Mårten hamnade vid min keyboard och spelade nästan hela kvällen. Duktig blev han också, nästan lika bra som jag...;) hehe


"HÖHÖ" det får vi göra om ;)

och så var det ju faktiskt så att mitt lag vann :) hehe


imorron blir det maraton, alltså filmmaraton. Sagan om ringen... fotboll också..? :)

godnatt, kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0