HOSPITALOOO

idag var jag in till sjukhuset men det var inte för att jag gjort illa mig, utan det var Becka som fått en rejäl streckning i underarmen/handen. Vi satt iaf på sjukhusen mellan halv 9 och kvart över 11. Seeeeeegt. mkt väntetider. Tyckar synd om Becka att det händer nu, när det inte är så lång tid kvar till sm och allt :/


menmen, gissa vem som får sköta diskenn ett tag framöver ? ja, med Becka helt handikappad i höger arm .. :P

Igår lagade vi (jag, Carro och Becka) mat. Det blev wok med nudlar, mycket gott !! sen drog vi över till Frida och såg på "jorden runt på 80 dagar" med jackie chan. Carro och Becka blev helt förälskade i den snubben som var uppfinnare. Vi har då inte riktigt samma smak för killar kan jag ju säga!

nu ska jag dra till träningen .... // Anna pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0