jahaja

ja då sitter jag fortfarande inomhus som jag har gjort hela dagen. Min dag har varit väldigt enkel. Jag har pluggat sett på vänner, diskat och mått dåligt. Tror att febern börjar på att stiga igen, för jag fryser ngt bedrövligt. Som det ser ut nu så blir det ingen skola imorrn, men vi får se om jag mår bättre imorgon.

Faktiskt så gör det inte så mycket att jag blev sjuk nu, för jag är ändå skadad, men det är inte att föredra att sitta inne med feber när man får se och höra hur e andra roar sig med att träna. Innan fick jag bara träna gym och det var tråkigt nog det, men nu får jag inte träna alls. Men det är väl så här när influensa- och vacciantionstider börjar. Eller? Jag vet inte, jag brukar aldrig bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: rebecka

stackare! Hoppas att det blir bättre snart <3

2009-11-24 @ 15:31:09
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: Me

Krya på dig!

2009-11-25 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0