Skola

Hm tråkigt men sant, har en del att plugga nu. Jag har inget prov denna vecka men de kommer som på löpande band nästa vecka. Menmen det är inget man kan göra åt saken.

Händer den här veckan då? ja imorrn ska jag till skolan på 2 lektioner ganska chill. Träning på specen efter det: Blir nog bänkpress :) Får inte glömma måndagsutmaningen med christian heller, tror visst att det är min tur att komma på ngt att göra ;) Det är ju en cola som står på spel så jag måste hitta på ngt som jag kan ha en chans att vinna :O

PÅ tisdag är det en vanlig dag, eller ja, nästan iaf BEL-festen (Bra Eleverpå Lindeskolan) där det ska delas ut stipendier till lite olika personer.

PÅ Onsdag är det teater i örebro som gäller, alla som har gått på den hottils har sagt att den är bra, så jag hoppas verkligen att det stämmer. det är över 3 timmar w.t.f. skulle vara grymt tråkig om den var dålig.

Ja just det, kan ju nämna att jag är skadad i foten för tillfället. En liten olycka som hände på tävlingen förra helgen. :/ får se hur snabbt det läker. Det har iaf blivit mkt bättre sen när jag först skadade den :P

Nu ska jag gå o lägga mej, hejsvejs // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0