Hemma igen!

Ja, då sitter jag här ute i skogen igen då. Det var ju inte längesen sist, men då var det endast ett kort besök här hemma och det ska det bli den här gången också. Åker egentligen bara hem för att vara med och döma/hjälpa till på DM.

Sprang som nämt Lindesjön runt idag och det gick ju ganska bra. Eller ja, jag kom ju efter både Frida, Katie, Peter och en norrman, och jag skulle säkert kommit efter många fler om jag inte hade börja springa innan de andra. Springa är helt enkelt inte min gren, det bara är så och jag tror inte att det går att ändra på. Tur att det inte är den sortens sport som jag tävlar i då!

Var in till Öret med en en massa folk fråg JG, eftersom vi skulle prata med en snubbe från SISU om vårt projektarbete. Det gick bra och han verkade kunna hjälpa till med en massa saker som vi kanske behöver. Resten av tiden i Örebro sprang jag med Becka, Amanda och Frida genom vad jag tror var alla skoaffärer som finns där! Becka och Amanda (speciellt Becka) har någon sorts skomani ;) hehe

Sen vandrade jag bort till busshållsplatsen och var faktiskt duktig och räknade matte hela vägen hem :)

Nu ska jag gå ner och spela Röd Skägg med min syster och min pappa... ;D



Borta bra men Hemma bäst

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha.. vadå skomani ;) jag tycker bara väldigt mycket om skor, och man kan aldrig få för mycket skor ;)

2009-10-04 @ 20:38:37
Postat av: Anna

Jo om man har lika många som du ;)

2009-10-14 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0