Löpning suger

ja det gör det, det är verklligen pest med löpning. Särskilt när det är klockan halv 7 på morgonen! Vill inte, vill inte, vill inte! Sen när man är alldeles slut och ser förjävlig ut, ja, då kan det ju i alla fall inte bli värre. Men jodå, det går visst att fixa, varför inte lägga in fotograferingen direkt efteråt? kanonbra idé hörrni! Menmen, det var nära att jag slapp, för jag har körlektionstid klockan halv 9 och fotot är klockan 8. Så jag sa till peter att jag inte kunde vara med på fotot, men det var inte en godkänd orsak.

Jag drar hem till Värmland nu i helgen också :D riktigt nice! orsaken att jag åker hem är DM. Jag ska inte vara med och tävla, men jag ska kanske hjälpa till med att döma. Sen får jag se om det blir något mer, antagligen inte, men det är skönt att komma hem lite, komma ifrån, för det är så himla mycket i skolan nu. Har både matteprov och biologiprov nästa vecka.




Brist på bider, saknar 14





Allt blir det man gör det till

Kommentarer
Postat av: josse

men va tusan va aktiv du har blivit här då! :)

o dålig stil av dig tycker ja, kommer hem till skogen o inte säger du ett ord till mig!! :O

2009-10-11 @ 22:31:27
URL: http://djousen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0