torsdag

oh shit, ville verkligen inte gå upp nör mobilalarmet ringde. Så därför gjorde jag inte det heller. Ganska skönt att ha den möjligheten att bara sätta på snoozen. Man skulle nog kunna säga att jag är snoozarnas okrönte mästare! Det är så himla skönt att bara kunna somna om och gå upp 45 min senare!

Det blir halv nio bussen in till Linde. Där inne blir det träna med en gång innan jag ger mig i kast med vanliga skolan, som ju är ett måste. Slutar kl 4 idag. Blä. För övrigt lär det nog bli en hel del matte idag också.

nu går bussen snart och jag måse packa mina saker :O

Kommentarer
Postat av: rebecka

skit vad mycket du har bloggat på sistone då :P jag skulle oxå snozza imorse, men istället så slängde jag av min klocka... FARLIGT!! vaknade nyss istället :P

2009-10-01 @ 11:14:09
Postat av: Anna

jo jag hörde det, o jag saknade dig i skolan idag :(

2009-10-01 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0