3 kg

överskriften visar hu mycket jag har kvar, eller rättare sagt har haft hela tiden. Jag har inte känt mig motiverad till att gå ner i vikt. Vikten 66 är dock kvällsvikten efter kvällsmat och det innebär att jag väger 1 kg mindre imorrn morron :) känns ändå lite jobbigt, men för fan, jag får skylla mig själv!

Hm tomt på judomattan idag, mina tre homies var borta :( Rebecka är det synd om för hon ligger hemma och mår dåligt. Frida har dragit iväg till Frankrike och ska leka runt på judomattan där. Amanda (trodde jag skulle vara med) var inte heller med, åkte nog hem idag.

Elin är hos mig den här veckan och är med o köttar på träningarna. Tävling till helgen i Sthlm. We gonna win this turnament in the name of MOLKOM!!






                                     om man ändå ska prestera, varför inte prestera sitt bästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0