dålig aktivitet - JA!

Dålig på att skriva på bloggen är bara förnamnet.

Men det finns så mycket annat att göra än att sitta här och skriva, t.ex. träna, äta, sova, plugga, träna, äta osv. jajuste får ju inte glömma att man måste umgås med annat fölk med, men det hinner man ju också. Då blir det inte så mycket tid över till annat.

hm vad gjorde jag igår? just det dert var en mässa i molkom, och jag och Elin var med i en judo uppvisning, lite skämmigt, men det gick ju bra tillslut. Många grattade mig för mina framgångar i judon och det känns väldigt kul att folk har uppmärksammat att det har gått bra. Det är väl mest min pappas och min tränares förtjänst att folk har uppmärksammat det, eftersom att det är de som skickar in resultat till tidningarna. Så Tack Så Mycket :)

just nu sitter jag hemma vid pappas dator, men jag ska bege mig tillbaka till frövi idag. Där blir det att köra lite aerobics ikväll.

Den stora punkten på schemat den här veckan är att banta, är ju tävling till helgen wtf! Cirkus 2 kg kvar och dom vill inte försvinna av sig själv precis. Men jag har ju faktiskt  klarat av det ett antal gånger tidigare. Banta är väl kanske inte det rätta  ordet skulle jag vilja påstå. Det handlar om att trappa ner lite på maten och förbränna mer än vad man äter. För då, då försvinner hektona.

jäjä men ska göra mig iordning, måste ju rösta på i kyrkovalet idag, iaf enligt min mamma ;)

Kommentarer
Postat av: becka

visste att du skulle bli tvingad att rösta ;) hehe

2009-09-21 @ 21:40:32
URL: http://apieceofrebecka.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är allt frivilligt ;) men mamma ville att jag skulle rösta, så varför inte göra lilla mammsen glad? ;P

2009-09-23 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0