onsdag

Sitter hemma hos Becka nu och egentligen är det ju torsdag nu eftersom att klocka är över tolv. Upp tidigt imorrn ska man också! Men  vi har färgat håret, jag har fått ilagt blonda slingor och beck har tonat sitt hår mörkare.

Hela resten av dagen idag har jag bara pluggat matte. Hm det är drygt om något. Har ju matteprov nästa vecka och ligger typ en sådar 14 sidor efter! men vafan jag får väl plugga lite hemma i helgen. Vet inte vad man ska göra när man hamnar så långt efter i ett ämne, brukar ju lixom inte göra dt, speciellt inte i matte :P men what tha heck nån gång måste ju vara den första. Vet ju att jag borde klara det iaf.

Imorgon blir det upp tidigt för att träna i skolan! Jobbigt, men vad ska man göra... man vill ju ändå bli bättre ;D nu ska jag dra hem o lägga mig. Måste försök hålla dygnsrytmen, eller hur? KÖRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0